søndag den 17. juli 2011

Søndagstur til moster Gitte i Sverige (seriøs billedspam)

Vi har så mange gange snakket om at vi skulle besøge min veninde Gitte, som bor i Malmø. Så da Gitte i løbet af ugen sendte en sms, hvor hun sagde hun var hjemme i weekenden, hvis vi havde tid...så greb vi chancen. Hâns skulle til Tyskland lørdag med sin "Best man" til brylluppet, Jonas. De skulle handle øl og vand til brylluppet. Men mere om dette i et senere indlæg. Så det måtte blive søndag.

Det er altid super hyggeligt at være sammen med Gitte. Og det er tydeligt at både Gitte og Sofie hygger sig:

"Ih, hvor vi hygger"
"Hvis du prutter på min mave, så fanger jeg dit hår"
"Haps Gitte, din finger smager godt"



Men idag skulle vi også hilse på Gittes nye kat, Annie. Jeg var meget spændt på hvad Sofie ville sige til den lille kattekilling...og hvordan katten ville reagere på tumlingen Sofie :o)

Annie er bare den sødeste lille killing. Utrolig tålmodig overfor Sofie der til tider kunnevære lidt voldsom med sine arme og flere gange hev fat i både pels og skind på den. Men Annie slikkede bare på Sofies hånd og blev hun for voldsom, så fik Sofie et lille dask med en pote:


"Hvor er du blød lille mis"
"Jeg vil ned til den lille misser, mor"

Annie og Sofie kunne også snakke sammen, mens Sofie fik mad efter sin lur. Sofie delte også gerne af sin grød på hånden:



Og så var der lige tid til nogle mysser, inden turen gik hjem igen:


Dejlig dag!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar