tirsdag den 12. juli 2011

Lidt om tilpasning af bryllupstøj og om Sofie snakkehoved

Uh, har gruet for denne dag. Det var tilbage i februar jeg bestilte min brudekjole. Har aldrig prøvet den i den størrelse der blev bestilt, men i en 2 numre større. Så det var med en smule nervøsitet jeg skulle have rettet min kjole til idag. Var altså spændt på om jeg kunne være i den ;o)
Men den sad bare som den skulle...hvilket der naturligvis ikke er nogle billeder af, man må vente til dagen!!
Hâns skulle have lagt sine bukser op, så han kom sammen med Sofie da jeg var færdig. Så kunne Sofie og jeg hygge, mens hans bukser blev rettet til i længden...og så kunne turen gå hjemad.

Sofie gider ikke ligge i barnevognen, hun vil sidde og kigge. Så kan man rigtig følge med i det hele. Så på hjemturen satte vi hende op. Hun sad flot midt i vognen, men jo mere hun skulle kigge ud på bilerne, jo mere væltede hun til siden. Der var jo så meget spændende at kigge på:

Efter at have gået lidt, syntes vi hun så lidt træt ud og lagde hende ned. Nøj, så blev damen sur. Det endte med at jeg bar hende, først på armen, så i bæreselen, det sidste stykke hjem. Og SÅ var hun bare i hopla igen. Hun snakkede løs hele vejen hjem!!

Sofie og jeg fik en lang lur da vi kom hjem, så Sofie var frisk til aftensmad og aftenbad. Og derefter lå hun lige og legede lidt inden det var sove tid...og hun snakkede stadig:

Men nu er Sofie puttet og det er jeg også snart. For i nat var endnu en nat, hvor Sofie vågnede mange gange. Og imorgen er det jo tid til løb med arbejde igen, så det er med at være frisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar