fredag den 8. juli 2011

Arbejd arbejd...og hygge når man har fri

Så er anden uge på arbejde overstået. Og ja, overstået er det rette ord. Det har været lidt hårdt, men jeg bliver bedre og bedre til at stå op kl. 5.10. Faktisk har vækkeuret kun ringet 2 gange i løbet af de sidste 14 dage, de andre dage er jeg selv vågnet inden. Turen til og fra arbejde bliver nydt med at læse i en god bog. Det er ikke noget der har været meget tid og overskud til, mens jeg var på barsel.

Hâns nyder at gå hjemme og jeg glæder mig hver dag til at komme hjem til lillemusen og storemusen.
Og når man går der hjemme opdager man små sjove ting. Vi har altid et tæppe liggende på gulvet på badeværelset. Det er smart når man skal have Sofie med i bad (så kan hun ligge der pakket ind, mens man selv bader) eller hvis hun er pylret. Så kan man nemlig ikke lægge hende på legetæppet, hvis man f.eks. skal vaske hænder efter bleskift. Men hvis man lægger hende på tæppet på badeværelset imens, så er hun tilfreds. Og hvorfor ikke være tilfreds, når der endda til tider er underholdning mens man ligger der:
 
Nogle dage er jeg så heldig at de kommer og henter mig. Som i onsdags, hvor jeg havde været ude at løbe med arbejde. Jeg ville først være hjemme ved 17:30 tiden, så de kom og hentede mig så vi kunne være sammen under turen hjem...eller som idag hvor vi skulle på lagersalg for at finde tøj til mig (det var så Sofie og Hâns der kom hjem med tøj!!). Så tager Sofie sig en lille lur, mens far kører ud på mors arbejde:

Sofie er stadig meget glad for at komme i bad. Meget heldigt da hun sveder frygteligt for tiden og bliver ret snasket af alt den mad hun får. Det nye er, at hun gerne vil mærke strålerne på tungen. Hun åbner munden så snart vandet bliver tændt:

Og ellers går eftermiddagene med diverse hygge såsom lege på gulvet:

....eller borte borte tit tit i sengen:



Ja, dagene byder på meget selvom man er på arbejde :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar