søndag den 19. juni 2011

Udsigten fra vores lejlighed

Da vi flyttede ind i vores lejlighed for 1½ måned siden, havde vi den første aften uden møbler, da flyttefolkene først kunne komme med dem dagen efter. Vi havde haft et hul på et par dage fra vi solgte den gamle lejlighed, til vi kunne flytte ind i den nye lejelejlighed. Det var skønt endeligt at få noget mere plads og ikke mindst mulighed for at give Sofie sit eget værelse.

Mine forældre var kommet over fra jylland for at hjælpe med at komme på plads. Da vi sad der på gulvet med det sparsomme lys den første aften, kom vi pludselig til at kigge på udsigten fra vores altan, som jeg bare er helt vild med:
Vi bor overfor VM bjerget. Det er ikke det vilde at se på om dagen synes jeg ikke. Men om aftenen er det som at kigge på en regnbue i natten. Så den første nat sad jeg der på en mælkekasse op af en væg og ammede Sofie, mens jeg nød den dejlige udsigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar