fredag den 24. juni 2011

Den sidste dag inden den første dag

Så kom den aller sidste dag i min barsel. Nu er det tid til jeg skal ud i den store verden igen og Hâns skal hjem og være husfar. Jeg glæder mig vildt til at komme igang igen, men for pokker jeg kommer til at savne min lille trold!!!!!

Normalt er fredag store rengørings-, skifte sengetøj-, vaske tøj dag. Men nix, det ville jeg ikke bruge den sidste dag på!

Så i stedet tog Sofie og jeg på togtur ud til moster Lene i Holte. Her er mormor og morfar nemlig på besøg.
Sofie elsker alt slags offentlig transport. Det er lige meget om det er metro, bus eller S-tog. Det vigtige er, at man kan kigge ud af vinduet:


I dag blev det dog kun til metro og S-tog, da det ikke passede med en bus det sidste stykke, så der gik vi....Nåja, og så blev det også til tur på rulletrappe, da elevatoren på Nørreport, som altid, var ude af drift.

Det var længe over Sofie's puttetid, men man kan jo ikke sove, når man ved, man skal på besøg. Så det var bare hyggeligt at komme over til mormor, da vi nåede frem:



Men efter noget hyggetid, så må selv en lille trold overgive sig, selv om det ikke var med hendes gode vilje!



Hâns kom og hentede os efter arbejde. Det passede fint med at Sofie vågnede fra sin lur, og så kunne turen gå hjemad ("hej hej mor"):

Vel hjemme stod den på hurtig mad, nemlig risengrød. Jeg hadede risengrød indtil jeg blev gravid med Sofie. Nu elsker jeg det...og det gør Sofie åbenbart også:
Hun spiste 1½ portion!

Og efter sådan en dag kommer man til at tænke på denne:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar