søndag den 19. juni 2011

Ny blog endnu en gang

Startede jo i det små med at blogge da jeg var gravid med Sofie. Både for at familie og venner kunne følge med, men også fordi det var sjovt at skrive de tanker og oplevelser ned, som graviditeten medførte. Jeg var ikke altid lige god til at få skrevet derinde, men fik da lagt de vigtige detaljer ud.

Efter jeg fødte Sofie har jeg flere gange fået kommentarer om, at folk af og til tjekker den gamle blog, men der sker jo intet. Havde slet ikke overvejet at fortsætte da hun først var født. Vi har været rimeligt gode til at lægge billeder på Facebook af hende, men det kræver jo så, at folk er på Facebook for at kunne følge med.

Startede så en ny blog. Nu havde alle mulighed for at følge med.

Begyndte så at følge lidt med i en barndomsvenindes blog "Hyggetrolde og Bulderbasser". Og jeg var bare så imponeret. Så nu er jeg for alvor hoppet med på vognen.

Glæder mig til at kunne skrive om de mange oplevelser vores lille familie har.

2 kommentarer:

  1. Kære Line
    Velkommen til blogland :)
    Hvor er jeg glad for at kunne inspirere dig til at ta' dét skridt!!!
    Jeg er sikker på at du bliver bidt af denne verden - en rigtig tidssluger - men bestemt på den gode måde, synes jeg :)
    Jeg er ihvertfald blevet helt afhængig af dette medie og netværket der følger med!!!
    Vi blogges ved :)
    Husk at spørge hvis der er noget vedr. blogger du mangler hjælp til!!
    Kram Tina

    SvarSlet
  2. Kære Tina
    Tusind tak. Har helt sikkert nogle spørgsmål, så det er supert, hvis du kan hjælpe.

    Glæder mig meget til at opdage og udnytte de muligheder der er her, som jeg ikke havde på mine gamle blogs. Og ikke mindst glæder jeg mig til, at kunne dokumentere alle de fantastiske oplevelser vi har. Får klart taget flere billeder nu.

    Knus Line

    SvarSlet