tirsdag den 28. juni 2011

Åh så træt så træt

Ja, det er ikke blevet til så mange indlæg på det sidste. Dette skyldes flere ting:
  1. Både Hâns og jeg røg på polterabend i lørdags. Der kommer selvfølgelig et langt indlæg om dette, men jeg må lige skaffe bileder...og sortere, hvilke der kan tåle at komme på nettet :o)
  2. Søndag var vi så smadrede at dagen primært gik med, at finde tidspunkter, hvor man kunne sove
  3. Mandag startede jeg på arbejde efter min barsel
Søndag blev det dog tid til at sidde at nyde morgenmaden alle tre. Da jeg blev hentet til polterabend dagen før, startede vi med brunch, så der var efterladt diverse i køleskabet...mums.
Bl.a. lå der også ostehaps. Det MÅTTE vi da prøve at give Sofie:


Det kunne hun godt lide. Hun kunne bedst lide at sutte på den når den var hel. Så kunne hun selv sutte små stykker af og spise. Gav jeg hende derimod små stykker i munden, så spyttede hun dem bare ud igen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar