søndag den 19. juni 2011

Lidt om at være en vandhund på flere måder

Sofie elsker at være i svømmehallen. Vi startede da hun var 8 uger gammel og det var et hit fra starten:


Med tiden er hun blevet mere og mere livlig i vandet. Nu er hun ét stort smil hele tiden. Det er en fornøjelse.
Idag besluttede vi at Hâns og Sofie kunne gå i varmtvandsbassin mens jeg svømmede nogle baner. Det var fantastisk at få lov til at svømme igen. Tog blot 500 m og gik ind og så lidt på Sofie i vandet.

Vi havde taget løbevognen med. Sofie er meget snart 6 måneder og den er godt polstret, så vi havde besluttet at nu skulle den i brug. Så Sofie blev pakket i løbevognen og så løb jeg afsted med hende, mens Hâns tog bilen hjem. Da jeg havde løbet 300 m kiggede jeg ned til den lille trold. Hun snork sov.

Da vi var ca 1 km hjemmefra, begyndte det at regne ret meget. Jeg elsker at løbe i regn, så jeg pakkede vognen med Sofie godt ind og løb det sidste stykke. Jeg var lidt våd da jeg kom hjem:
Men det var en skøn tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar