tirsdag den 6. september 2011

Gå glad i bad

Ja, der har været lidt stille på bloggen på det seneste. Min computer og jeg er ikke gode venner!! Så til tider må jeg simpelthen opgive at skrive indlæg og prøve ikke at kyle computeren ud af vinduet. Manden er ved at finde en ny computer til mig.

Sofie har altid været glad for at komme i bad. Da hun var helt lille var det karbad, så gik vi over til brusebad, da det var nemmere. Men nu kan hun jo sidde selv, så nu er det karbad tid igen...og hun ELSKER det. Her følger en billedrække af Sofie i bad:

"Hov, der var et kamera"

"Se hvor meget jeg kan pjaske mor!!"

"Jubiiiii, bruseren"

"Så kan man få skyllet hår"

"Og fange strålerne med munden"

"Uh vand i hovedet"

"Så har far puttet sæben i håret, Det skal der til, når man er en pige med langt hår"

"Skal jeg hjælpe dig med at skylle det ud igen, far?"

"Ok, så gør du det bare"

"Det er far også god til"

"Og så skal vi bare lige have vasket resten af kroppen"

"Og så kan man se mine fine krøller (og Ibber's fødder i baggrunden)

 Og der er da også en lille video af badehyggen:



 Ja, der er vidst ingen tvivl om, at hun er en vandhund, som sin mor :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar