søndag den 11. september 2011

Tillykke til mig selv ;o)

Idag er det min fødselsdag.
Sofie har sovet igennem igen i nat og vågnede først kl 7:45. Men da var jeg allerede oppe og ved at trække i løbetøjet, søndag er jo løbedag, som nævnt igår. Og puha, jeg var ikke frisk i kroppen til at løbe, så besluttede mig for bare at tage en lille tur. Jeg skal være i bedre form for, at jeg synes det er sjovt at løbe om morgenen!! Men det var meningen vi skulle i Tivoli og spise frokost, så morgenen var det eneste tidspunkt, der var tid til det. Tilgengæld ventede der så nybagte boller og pandekager da jeg kom hjem :o)

Og der var vidst andre end mig der var begejstret for pandekager:



Selvom hun faktisk havde fået morgengrød mens jeg var ude at løbe.

Og så begyndte uvejret ellers med lyn og torden. Så vi besluttede at blive hjemme og hygge istedet for at tage i Tivoli. Det var også en meget god beslutning, da Sofie desværre har haft det lidt svært med maden de sidste dage. Pludselig kaster hun maden op igen i tykke stråler. Den lille stakkel. Vi har fundet ud af, at det går bedre, når hun selv putter maden i munden, men det er nu svært at få nok i hende på den måde. Men på den anden side kaster hun jo også det meste op når vi giver hende mad.

Til aften fik vi så sushi, når nu vi ikke var ude at spise frokost. Vi havde lavet grød til Sofie med agurkestænger hun kunne sidde med og lidt grovbolle..men damen ville også have sushi, så hun fik en enkel  rulle at sidde med selv:




Dejlig dag, der sluttede med at Sofie kom i karbad, hvor hun skraldgrinede og plaskede, så jeg blev sjaskvåd :o)
Og da hun var puttet var der varm kakao og en pandekage til mor og far.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar