mandag den 25. juni 2012

Stille på bloggen..der er så stille på bloggen

Ja, jeg ved...jeg har ikke skrevet i 100 år. Jeg har i de sidste 4 måneder fungeret som leder i min afdeling, mens vi har ventet på en ny leder. Og det har været en lang ventetid for mig. Jeg har altid sagt jeg ikke vil være leder, og det har jeg fået bekræftet.

På mandag forandres min hverdag så. Jeg har valgt at søge nye udfordringer i en anden virksomhed, hvor jeg altså starter på mandag. Det betyder også en smule længere rejsetid. Altså kommer jeg over de to timer jeg i forvejen bruger hver dag nu. Men men men. Vi har købt hus. Så per. 1. september bor vi 2 km fra mit arbejde. Vi flytter fra store København til lille hyggelige Smørumnedre, der har alt for en børnefamilie. Sofie har også fået plads, for i Egedal kommune der mener de det, når de siger pasningsgaranti. Sofie skal starte i en vuggestue, hvor hun nu går i en institution, hvor de er blandet vuggestue og børnehavebørn. Så per 3. september er Sofie indskrevet i Hindbærvangen vuggestue.

Når man nu sådan skal flytte i hus, så må man også en tur i Bauhaus og kigge:



Jeg glæder mig til ikke at skulle stå op kl 4.45 hver morgen, jeg glæder mig til at kunne cykle hele vejen til arbejde og jeg glæder mig til at få mere overskud til både familien og mig selv.

Og jeg tror Sofie glæder sig til at kunne spæne rundt i en have. Måske vi bare skal stille en sandkasse og et telt op ude i haven og leje hendes værelse ud?!

I øvrigt er den store pige på snart 1 ½ år  begyndt at snakke..eller snakke har hun altid gjort meget (aaaaaaner ikke hvor hun har det fra ;o)) men der er noget der er begyndt at give mening. Hun kan sige både mormor og morfar..dog hverken mor eller far?! Og hun kan sige tisse, hvilket jeg synes er det mest imponerende. Så kommer den lille pige spænende gennem stuen, ud mod toilettet mens hun siger tisse. Så må hun have hjælp til ble og bukser og lige have valgt om det skal være potte eller toilet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar