onsdag den 25. april 2012

Jeg har fået en blog-award!

Havde læst om den på en anden blog. Og nææææ, så opdagede jeg pludseligt, at jeg havde fået en.

Tak til Podilicious for den fine award!



Reglerne for en blogaward er som følger:
 
- Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af

-Man skal sende awarden videre til 4 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
 
-Man skal svare på 5 spørgsmål:
 
1. Hvorfor begyndte du at blogge? Jeg begyndte at blogge på Yngve's blog da jeg var gravid. Det var for at få skrevet alle tankerne ned og for at familie og venner kunne følge med. Det gik i sig selv da jeg havde født. Men blev så utrolig inspireret af min barndomsveninde Tina, som har blogget i mange år (se hendes blog her). Tina har 4 børn og en travl hverdag. Og jeg tænkte, hvis hun har tid, så har jeg også. Og det har været til stor glæde for familie og venner :o)
2. Hvilke blogs følger du? Blogs med gode idéer til kreative ting (har stadig en tro på at jeg kan sy, strikke og hækle, selvom jeg ikke engang har prøvet alle tre dele). Men har både en symaskine og strikkepinde ;o)
3. Favorit farve? kigger jeg på Sofies tøj, må svaret nok være lilla
4. Favorit film?  Måske "Things we lost in the fire"
 
5. Hvilke land(e) drømmer du om at besøge? Jylland (og besøge mormor og morfar) ;o) Australien
 
Jeg sender awarden videre til: 
 



 

8 kommentarer:

  1. Hej Line
    Tillykke med den fine award :)
    Og mange tak for dine søde ord!!!
    Knus Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina,
      Ja, det er jo "ærgeligt" at du har så mange læsere, så jeg ikke kan sende den videre til dig :o)
      Knus, Line

      Slet
  2. Tak for awarden:) Jeg vil kigge nærmere på den i aften:)

    SvarSlet
  3. Tak for den. Lover at sende den videre i den nærmeste fremtid :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er faktisk noget af et arbejde :o)

      Slet
  4. Tak for awarden, Line. Jeg har allerede fået den et par gange, så jeg har sendt den videre tidligere. Jeg glæder mig til at følge med her hos dig fremover. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er vel lidt, den moderne tids kædebrev :o) Men en sjov måde at opdage andre blogs på!

      Slet