torsdag den 16. oktober 2014

Venter på lillebror

Jeg har mange gange overvejet at begynde at blogge igen. Jeg stoppede i sin tid, fordi det blev for tidskrævende med billedbehandlingen inden de kunne lægges på bloggen.
Men når jeg sidder og læser de gamle indlæg, står det klart for mig, at det er en fantastisk måde at gemme minder på. Det er også en dejlig måde at dele de mange oplevelser man har, med andre.

Der er sket meget siden jeg stoppede med at blogge. For tiden går jeg hjemme og venter på, at lillebror skal komme. Sofie kom da jeg var 38+0, så det er helt underligt at sidde her og være 38+6. Hvor bliver han af??
Sofie venter med stor spænding på at lillebror skal komme.

Idet fødslen gik så hurtigt med Sofie, blev jeg fra starten anbefalet at føde hjemme næste gang. Og det er også det jeg har valgt. Så jeg håber meget at alt forløber som det skal, så jeg kan få en mere rolig fødsel denne gang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar