tirsdag den 29. november 2011

Fup blogger!!

Ja, jeg ved jeg ikke får skrevet så meget for tiden. Har egentligt samlet billeder til indlæg her, men skulle lige finde tiden til at få billederne behandlet og få indlæggene skrevet.

Vi har været plaget af sygdom efter Sofie startede i vuggestue. Først fik hun tynd mave efterfulgt af opkast. Og igår havde hun fået øjenbetændelse da jeg hentede hende i vuggestuen. Heldigvis er hun ved godt mod og lader sig ikke mærke af det.

Hvad angår billeder af Sofie, ja så lader de vente på sig. Jeg har fulgt med på en hjemmeside der hedder min-mave.dk siden jeg blev gravid med Sofie. Her kan man følge andre gravide og børnefamilier. Der er nu udsendt en advarsel om en af profilerne, at det er en falsk profil og de billeder hun har uploadet er ikke hendes børn. Hun har også en blog, hvor hun skriver om disse børn som om de var hendes egne. Billederne finder hun på andres sider på nettet. Puha, det løb mig koldt ned af ryggen da jeg læste det og så hendes blog. Derfor skal jeg have lagt noget ind over billederne af Sofie, så man ikke kan skjule, hvor billederne kommer fra. Ingen skal ihvertfald påstå at min lille solstråle er deres!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar