lørdag den 18. februar 2012

Farver og striber

Nogle gange når jeg henter Sofie i børnehaven sidder hun og tegner. Så da vi en dag var i netto og jeg så nogle store farveblyanter, tænkte jeg at dem måtte vi da have. Farveblyanter er ikke så "farlige" som tusser eller vandfarver. Vandfarver får hun også lov til at male med i børnehaven. Sofie elsker det og maler både tøj, næsebor og tunge..hmmmm :o) Så jeg tænkte at farveblyanter var gode, for dem kan man ikke på samme måde male med alle steder.

Men jeg tog fejl!!!! Mens jeg lavede mad, fik Sofie lov til at sidde og tegne. Det var ikke længe jeg kiggede væk, men dette var hvad hun præsterede i det korte tidsrum:



Kan hilse og sige, at det ene næsebor var ret lilla!! Mirakuløst var der ikke kommet særligt meget på tøjet....og heller ikke særligt meget på papiret! Men hun hyggede sig :o)

2 kommentarer:

  1. Køber du farver i Netto!! De skal da bestilles hos onkelen i Panduro Hobby!

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld Anne! Så snart hun rigtig begynder med farver og andet kreativt, så skal vi nok bestille hos onkel Thomas!

      Slet